Marknad

Det var inte Camden market, det var Portobello. Gillades skarpt, men jag hade glömt att ta ut kontanter så inget köp blev det. Tror vi ska tillbaka dit när Linda och Matilda kommer, Linda skulle nämligen älska all second hand som fanns där! Jag har också slagit ett rekord idag, har nämligen inte kissat en enda gång än. Oj vad det rycker i mammanerven på min mor när hon läser det här nu. Är det farligt? Lite kanske? Vi drack i och för sig en del vin igår, då blir man faktiskt inte kissnödig dagen efter. Visst? Äsch jag går och kissar nu. Lägger upp bilder från dagen typ imorn! Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

ser fram emotttt!!!! :D

2011-04-02 @ 23:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0