Onsdag

Hej! Nu har Matilda och Linda åkt hem, blir tomt nu. Fast dom byts ut mot Astrids mamma och lillasyster som kommer idag. Om ändå ens egna familj kunde prioritera sin eeeeeenda dotter... 
Jag vet inte vad jag ska skriva, var så länge sen, har liksom tappat mitt flow. Bilder går visst inte att lägga upp just nu heller. 

Jo, snart är det påsk vilket betyder kort vecka! Ledig fredag och måndag, som i Sverige. Men, i England älskar man sina bankholidays så vi är även lediga nästa fredag när det kungliga bröllopet äger rum. Sedan är man ju ledig första maj också, men det är på en söndag i år så då får man helt enkelt vara ledig på måndagen. Hoho, det skulle ju inte ske i Sverige? 

Visste ni föresten att dom fortfarande har mjölkbil i England? Jag brukar möta den på väg till skolan! Lite mysigt. Och engelsmännen är ju väldigt trevliga, det vet ju alla. Till Exempel om man åker buss på kvällen säger dom antingen "thanks driver!" eller "cheers!" när dom går av. Sedan finns det ju bitchiga exemplar också, som typ alla som jobbar i mataffär, värre än H&M-tanterna hemma.



   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha. DU e skön! Puss

2011-04-21 @ 23:44:33
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0