Tuva 1 jordsnurr

Imorgon är det något specielt som händer, Tuvisen firar nämligen sin allra första födelsedag! ÅH vad jag hade velat vara där och fira. Saknar min minisläkt ju. Minns när jag höll i lilla pyret första gången, huvudet var helt mjukt och rynkigt, och kunde inte sluta fnissa åt ministjärten. Kan tänka mig hur Johanna håller på och fixar och donar nu, världens finaste kalas kommer hon ordna om jag känner henne rätt. Kanske kommer det finnas ett paket från London också... Mamma har lovat att ta massa bilder i alla fall, alltid något. Uppdatera mig på senaste djurljuden också, mamma.


  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh min finaste Jossan! Vi kommer sakna dig i morgon! Men du och jag och Tuvis kommer ha ett eget kalas när du kommer hem:) Jag saknar dig så mycket!! Men jag vet att du har det bra:) Det är alltid nått;) PUSS

2011-04-21 @ 23:38:14
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/
Postat av: Mamma

Djurljuden?

2011-04-22 @ 20:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0