söndag

Elin och Kristin säger att dom glömmer bort mig om jag inte börjar skriva mer här. Vill man ju inte, så jag börjar där jag slutade. Monty Python var riktigt bra! Jätteroligt. Pappa skrev så här om förra inlägget:

Postat av: Faderen
Hello!! Va då "nåt slags humorprogram"!!! Monty Python är ju en världsclassiker..Den totalt bästa rolighetshumorn alla kategorier någonsin! Time to learn something yngel!
Hejdå have fun!!
Faderen bc

Jag visste väl att den där äldre generationen skulle ha koll. 

I fredags hade vi grillfest, igår filmkväll och idag åkte vi till Brighton. Bättre val av dag hade ju kunnat gjorts eftersom det regnade nästan hela dagen. Jag tog varken med mig jacka eller paraply dessutom. Vi blev även spelberoende av alla maskiner dom har på piren där. Ni vet den där maskinen där man stoppar i mynt som skjuts framåt? Sjukt kul. Till slut var vi fem personer på samma maskin i full konsentration för att få den glittriga lilla väskan.


  
















Kommentarer
Postat av: martina

jaa brighton! asmysigt ställe! där hade jag min språkresa 2006 :)

2011-06-06 @ 21:13:13
Postat av: linda

åååh joooooooos <3

2011-06-09 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0