Hej Sverige

Hej Sverige. Jag har gått och blivit sjuk. Näsan, halsen och huvudet är det som inte samarbetar med mig. Vi hade tänkt att gå och kolla in lite olika pubbar här i Wimbledon ikväll, ta det ganska lugnt för imorgon är det vi som står redo utanför Primark kl 08.30! Men det blir nog inga pubbar för mig, vill bara krama kudden. Hur är Sverige? Har våren kommit, eller har snön återvänt?
ÅH nu vet jag vad som kan pigga upp mig! Jag ska såklart titta på senaste avsnittet av solsidan!

P&K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt med blogg. Jag kommer att följa dina inlägg. Jag är ditt fan. Krya på dig. kram ann-sofi & stefan

2011-03-25 @ 21:28:12
Postat av: Anneli Lage

Idag har det varit strålande solsken med inte så varmt, våren är nog på väg!

Krya på dig!

Mamma

2011-03-26 @ 13:58:45
Postat av: Linda

ja.. fast igår snöade det lite.. haha! jätte märkligt! typiskt att det har gått och blivit sjuk. synd om dig! själv börjar jag å bli frisk..... skönt för mig liksom! aja, saknar dig fortfarande.. hihi, pussar!

2011-03-26 @ 18:27:02
URL: http://lindamariabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0