Måndag 21:a mars

Väskkrisen löste sig igår, Peter öppnade den med lite våld, med andra ord en skruvmejsel. Idag var första dagen i skolan, vi fick göra prov och blev visade runt. Sedan gick vi runt i Wimbledon, vi åt lunch i Wimbledon Village (tydligen lite posh) och sedan gick vi tillbaka till skolan för en välkomstdrink. Fast vi orkade knappt stå så vi blev inte kvar så länge. Nu sitter jag i sängen och kollar på Englands version av halv åtta hos mig. Fast så heter det nog inte för klockan är ju bara runt 17 här. Men en skojig komentator har dom, precis som Helge. Jag har skaffat engelskt nummer nu: +447586328920.

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh, vi saknar dig redan här hemma!! När kommer du hem? ;) haha..skönt att du har kommit fram och att du kommit lite "tillrätta"! Bra med en engelskt nummer, kan vi plinga iväg lite sms till varandra. Sköt om dig! Stor kram Ps. Mobben jag fick låna är prima, skönt att det inte behöver ta 1 timme att skriva ett sms ;)

2011-03-23 @ 01:07:20
Postat av: Jossan

Åh, jag saknar er också! Ja, och du ska ju skaffa skype, lova! Vad bra, så har tuva en egen att kasta i golvet också :) PUSS

2011-03-23 @ 22:05:07
URL: http://josefinvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0