Ritva 75 jordsnurr

Gårdagens pubrunda gick inte helt som planerat, den innehöll bland annat ett tyskt ölställe, men min hals gjorde ondare och ondare och rösten blev bara hesare och hesare. Och vi hittade aldrig till ställena vi ville gå till.

Idag önskar jag lite lätt att jag fick vara med och fira min mormor som fyller 75 år. Årets lunch ska det tydligen bli och det vill man ju helst inte missa. Men istället ska jag och Astrid promenera runt i Wimbledon, besöka stallet och plugga. Det är nog ganska varmt ute idag också :)

Födelsedagsbarnet



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh!! Haha! Vi saknade dig älsklingsjossan!! Hihi. Hoppas du har haft en mysig dag tillsammans med Astrid! När får jag komma till dig!? Puss

2011-03-27 @ 16:01:45
URL: http://lindamariabergqvist.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åå var det mysigt? :) Du får komma när du vill!

2011-03-27 @ 18:07:21
URL: http://josefinvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0