satan i gatan

Det började med att min dator inte längre kunde koppla upp sig till internet. Lämnade in den, fick tillbaka den utan bokstäver med prickar och på engelska. Lämnade in den, fick tillbaka den utan fungerande mikrofon. Fick en mikrofon av Jennifer som hon inte behövde, den gick sönder. Sedan ställde sig min mobil om sig och började ge mig stavhjälp, blev lite sur, har nämligen tangentbord och skriver på både svenska och engelska. Vill inte ha stavhjälp, men jag har inte ställt in det? En dag var det så, jag lyckas inte ta bort det. Sedan, från ena veckan till den andra blev plötsligt batteriet dåligt, räcker nu bara ca 4 dagar och det brukade räcka 8. I söndags hade jag helt pötsligt inte mottagning någonstans? Idag när jag sitter vid datorn, slutar webläsaren funka. Använder nu en annan som inte adobe flash player stödjer. Inget youtube, inga klipp. VARFÖR?!?!? Min lärare säger att hon har extra mycket elektrisitet i sig, hon får elektronik att sluta funka och göra konstiga saker. HAR JAG DEN HÄR ÅKOMMAN?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0