17:e maj!

Okej, datorn är tillbaka! Med å ä ö! MEN. Micken funkar inte längre, kan inte skypa. Men nu orkar jag inte klaga mer så vi släpper det. Jag lägger allt mitt hopp hos Astrid aka Lisbeth Salander.

Vad har hänt dom två veckor jag har saknat kontakt med omvärlden? Astrids kompis Simon har varit här på besök, vi har besökt Hamton Court, konstutställning, museum, Shakespears The Globe (som vi råkade gå på fel föreställning på), varit på Edwards och kollat på Eurovision song contest. Med en itlienare, två schweizare, en fransman, en japan och en brasilanare, och två galna svenskar då, som plötsligt blev väldigt insatta fast vi egentligen hatar låten. På söndagarna har vi kollat på filmerna från Stieg Larssons milleniumtriologi och bakat kladdkaka. 

Mamma fyller år idag! 50 år. Stort. Mor och far befinner sig 8 timmar efter mig, i Amerika närmare bestämt. Fick vänta hela dagen innan jag kunde skicka ett grattis-sms. Min bror däremot är 11 timmar före mig, i Australien, har inte så stor koll på min familj just nu. Puss till er om ni läser här. 

Min Malmöboende kompis Sophia har bokat biljetter hit! Hon kommer 9-13 juni! Ska bli så himla kul, har inte träffat henne sen i somras. En tråkig grej är att Kristin, Elin och Martin som har bokat biljetter inte kommer hit eftersom ekonomin inte tillåter. 

Allt för nu! P & K.  



































Kommentarer
Postat av: Mamma

Just nu sitter vi pa ett jattefint B&B i Napa. David ringde och gratta mig dagen efter,inte sa latt med tidskilnaden. Fodelsedagen tillbringade vi vid Grand Canyon.

XO

Mamma

2011-05-23 @ 03:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0