varldens argaste tjej

Aaaaaah! Idag ar jag varldens argaste tjej. Min dator ar tillbaka, funkar. MEN, pa engelska. Var ar mina bokstaver va (kan inte gora fragetecken eftersom alla tecken har en annan plats pa ett engelsk tangentbord!) Alla sidor jag gar in pa sager datorn: den har sidan ar pa svenska, vill du oversatta(fragetecken) nej det vill jag inte! JAG AR SVENSK, GE MIG MINA BOKSTAVER. Jag har ju en svensk datooooor. Nu maste jag ga tillbaka till datoraffaren igen och lamna in datorn. Jag orkar inte. Dom maste sakert gora om hela proseduren, eftersom det inte gar att andra spraket utan nagon omformateringsgrej.  

Oj har visst glomt att skriva att jag lamnade in den, och dom formaterade om den. I lordags lamnade jag in den och fick den idag. 5 dagar alltsa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du såg väl engelsk ut och talade som dem :)

kram ann-sofi

2011-05-13 @ 18:05:01
Postat av: Linda

Gå in på tangentbord i inställningar, så kan du ändra språk till svenska.

2011-05-16 @ 15:12:34
Postat av: jossan

Linda, jag vet fast ville inte ha windows på engelska och det kunde inte jag ändra. Men nu är det back to normal, nästan :)

2011-05-17 @ 22:24:25
URL: http://josefinvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0