14:e april

God kväll. Jag är seriöst orolig för min dators hälsa, jag vet inte riktigt om jag har ett virusskydd som funkar. Nu är den segare än segast och det kan ju inte vara ett bra tecken. Varför känner jag inget datorproffs för? Ska nog fråga Noriaki i min klass, han är nämligen japan och dom då är man ju nästan född med datorskills.

Idag hade vi ett testexam, ett i samma nivå som slutexamet vi ska göra i slutet av kursen. Det som bestämmer om man klarar kursen eller inte. Vi hade en skrivdel, sedan use of English och till sist en lyssnardel. Dom två sista delarna rättade vi direkt, och på use of English fick jag faktiskt högst resultat i klassen. Jag fick även beröm på min rapport vi hade haft i läxa till dagen innan. Lite skönt, nu behöver man kanske inte gå runt och oroa sig för att inte klara kursen. Det är nämligen väldigt svårt att veta hur man ligger till för vissa uppgifter är hur lätta som helst medan andra får en att känna sig som en ärthjärna.

Efter skolan blev det Kingston för mig, Astrid och Rahel. Där finns ju som sagt Primark; en stor, superbillig klädbutik. Jag köpte ballerinaskor i äkta mocka för 120 kronor, mycket bra. Annars gillar jag den inte så mycket faktiskt, jag brukar köra på taktiken att inte kolla på prislapparna förän jag hittar något jag vill ha, annars går man helt bananas och tycker allt är snyggt bara för att det är så billigt. Som någon slags Ullaredstant.



Jag vill också spana in VÄRLDENS största IKEA!


Kommentarer
Postat av: Martina

IKEA var coolt.

2011-04-15 @ 07:20:33
Postat av: mamma

Jag har också varit på IKEA! ;-)

Du får köpa ett virusskydd! Krachar datorn blir det besvärligt! Klarar du dig utan dator!

XO

Mamma

2011-04-15 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0