måndag

Idag åkte jag in till London för en liten shoppingtur, måste säga att jag inte lyckades så speciellt bra men lite kom jag hem med i alla fall. Bara för att man är på jakt hittar man inget. Visste ni att det kallas Murphys law? Det har jag lärt mig i skolan. Som när man står i kön på ica och märker att den andra kön går mycket fortare så man byter, och då är det ju såklart en liten pansionär på tur med massa rabattkupponger och jämn växel. Fast i just det fallet har min pappa lärt upp mig väl, pensinärer ska man akta sig för, man ska även anlysera innehållet i vagnarna. Inte luras av en lång vagnkö när det kanske knappt är några varor i vagnarna. Oj nu flög jag iväg, men pappa har lärt mig mycket i mataffären, lite utav hans område.
Rahel mötte i alla fall upp mig senare och gjorde mig sällskap. Vi gav oss även på Primark på eftermiddagen. Ingen bra idé. Den affären alltså, oj vad dom måste städa. Hela tiden, och efter stängning måste dom säkert städa. Galet. 

Mamma skickade bilder från kalaset. Tuvas present från mig, converse.

 



Kommentarer
Postat av: Faderen

Jojo...! Man sätter avrtyck i historien ska jag säga!

2011-04-26 @ 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0