Söndag

Helgen har som sagt spenderats med Linda och Matilda, dom stannar här till onsdag. Jag borde vara tröttast i stan men konstigt nog inte. I fredags var vi först på förfest sedan hämtade vi Linda på Liverpool street vid tolv och var inte hemma förän fyra. Lördag, upp tidigt och åkte till Brick Lane, ett område med massa second hand affärer. På kvällen åt vi på en mysig italiensk restaurang, för att sedan hämta Matilda på Liverppol street. Hemma vid två, och sen upp tidigt igen för att åka till Camden market och sedan blev det Oxford street. Vi orkade bara med en våning på Topshop, så vi ska fortsätta imorgon.

Varje natt har vi fått ta nattbussen från London för tunnelbana och tåg slutar gå vid halv ett. Sedan får jag gå hem från Wimledon Station vilket tar en halvtimme, och igår hörde jag massa skrik. Liksom, aaaoh! Om, och om igen. Samma skrik i samma tonläge hela tiden, höll på att tappa håret. Sen såg jag en polisbil i ilfart. Nä fy.

Idag gjorde jag en megavurpa ner för trappen här hemma. Hoppades att ingen skulle höra min duns, men det undgick inte Peter, "Did you just fall down the stairs?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0