tisdag

Hallå därhemma. Lång skoladag idag. På tisdagar och torsdagar går vi till 15.45, och resten av dagarna går vi till 12.55. Sedan har Jane ett litet matschema också, middag kl 19.00 varje dag förutom på tisdagar och torsdagar då blir det föda kl 18.45 fråga mig inte varför. Jag är i alla fall glad att det är tisdag idag för jag är redan hungrig (min dator har svensk tid, här är klockan 17.43). Maten hon lagar är får mycket väl godkänt av mig, hon älskar att laga mat som tur är. Tydligen något som är typiskt engelskt är att hon lägger upp maten åt en, när man kommer ner till köket står det redan en tallrik färdig. Så får vi efterrätt varje dag också, oftast färska jordgubbar eller hallon. Det är inte alls dyrt här, cirkus 20 kr. Ja jusste hon tvättar åt oss också, jag har det lyx med andra ord! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0