Regn

Jag kunde ju ha lite mer koll på livet. Idag och igår försov jag mig, och förra veckan gick jag helt enkelt upp en timme tidigare än nödvändigt. Märkte det när jag var redo att gå till skolan. Stabilt.

Anyway, som man skulle sagt här borta, nu är det ju nästan nedräkning. 11 veckor har passerat, 2 återstår. Ingenting ju. Jag och min sambo Simon åker hem samtidigt, Jane säger att hon kommer sakna oss för vi är bland dom bästa hon haft! Ha! Det känns bra i själen. Tydligen får hon konstiga elever hela tiden. Jo hon tycker att jag är lite konstig för att jag inte har innetofflor, hon undrar om jag inte fryser om fötterna. Men då tycker jag hon är konstig för dom har ju heltäckningsmattor överallt. Till och med på toan.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0