Framme!

HEJ! Nu har jag alltså anlänt! Allt har gått bra, åkte lite fel med tunnelbanan bara. Jane, som jag bor hos är superduper trevlig, runt 60 år. Änka är hon fast hon har en pojkvän, eller manvän som ändrade sig till. Peter, också mycket trevlig. Dom har visat mig skolan, vilken buss jag ska ta, vilken pub man ska gå till osv. Det enda som känns lite jobbigt just nu är att jag inte får upp min resväska. Ganska jobbigt. Så snart kommer datorn dö för i väskan ligger nämligen adaptern. Paappaaaa?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är framme och de har gått bra! Du får väl be Peter om hjälp med väskan!!

2011-03-20 @ 20:18:32
Postat av: Linda

haha.. "pappaaaaa"!! saknar dig kusin vitamin... kramisar

2011-03-21 @ 07:13:05
URL: http://lindamaribergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0