Hallå!

Jag tänkte så här, att nu när jag åker till London på söndag så kan lite dokumentation inte sitta fel! Ett fan vet jag allt att jag kommer ha, och det är morfar. Han är nämligen en trogen läsare av mina kusiners bloggar. Jag ska alltså till London och läsa engelska i 13 veckor. Ingen resfeber än så länge, men den uppenbarar sig säkert snart. 

Tjuvade bilder från dagens lunch med två själar jag kommer sakna, Johanna (Källgren?) och Tuva!





Designen fick jag av Johanna, jag tänkte jag skulle piffa lite själv men gav upp ganska snabbt.


Kommentarer
Postat av: linda

Va roligt att du har skaffat blogg lover! i miss you alooooooottttttttttttttttttttttttttttttttt!!!! pösssss, jag ska bli en riktig standardkund hos dig.. eller inte kund.. men läsare!!

2011-03-18 @ 19:27:03
URL: http://lindamariabergqvist.blogg.se/
Postat av: Jossan

Åh då har jag två fans! miss you!

2011-03-19 @ 20:46:36
URL: http://josefinvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0