datorstrul

Min dator krånglar och jag håller på att avlida. Den vägrar koppla upp sig till internet, och det är inte fel på internetet för det funkar för mina sambos. Rahel sa att det kan vara ett virus, Vincent sa att det kan vara närverkskortet, Marc sa att det kan vara en del som måste reperars eller bytas ut. Det kan också vara drivrutinerna.. Och ingen kan ju hjälpa mig för ingen förstår sig ju på min svenska dator. Jag måste nog lämna in den imorgon, men kommer dom fatta något då? Det går inte att byta språk heller. Jag måste ju ha en dator.
Updt. Just det, det där som du sa pappa, om att göra en systemåterställning. Det enda datumet som gick att välja var gårdagens datum, och då var ju datorn redan konstig.

Kommentarer
Postat av: k

åh jag som har suttit och väntat på skype om kvällarna, majsigt!

2011-05-04 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0