mammas dag

God kväll. Grattis på mors dag mamma! Fast jag tror att du sitter på planet just nu, på väg hem. Imorgon har vi bankholiday, ledigt med andra ord. Jag vet inte riktigt varför, något med jesus hörde jag. Fem bankholidays totalt har vi haft, det är ju en hel skolvecka, måste nog ta redan på om jag betalar för det. 

Nää, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Vi har varit på musikal den här veckan, Dirty Dancing, den var bra! Jag har fått en ny sambo, en kille från Korea. Ikväll spelar Swedish House Mafia i London och jag hade en biljett, men det blev för mycket alkohol igår, jag mår piss idag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack! Är hemma nu! Måndag. Men våra väskor kom inte med. Är kvar i Chigago! Kommer förhoppningsvis imorgon.

2011-05-30 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0