The Apprentice

God kväll! Jag sitter (med lite lätt matkoma) och kikar på mitt nya favoritprogram, The Apprentice uk! Brukar alltid kika på det på datorn för jag lyckas aldrig pricka in det på tv men idag så. På bbc.co.uk kan man kika och massa filmer har dom också tror jag, och inte en enda reklam!

Idag har vi hunnit med Kingston och Astrid har även muntrat upp mig med bullar med mjölk! Imorgon ska vi gå på teater, Monty Python. Jag vet bara att det har varit något slags brittiskt humorprogram. Den äldre generatinen har nog mer koll.


Kommentarer
Postat av: Faderen

Hello!! Va då "nåt slags humorprogram"!!! Monty Python är ju en världsclassiker..Den totalt bästa rolighetshumorn alla kategorier någonsin! Time to learn something yngel!

Hejdå have fun!!

Faderen bc

2011-06-02 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0