Påskafton

Hallå där på självaste påskaftonen! Igår och idag har vi varit riktigt turistiga, vi har sett Buckingham Palace, Westminster Abbey, Kenstington Palace, Narrow street, London Tower, London Eye, House of Parlament, Big Ben, Brick Lane, åkt båt i Themsen, och lite till. Riktigt Turisita alltså. Igår cashade jag in hela 30 000 steg på stegräknaren. Skulle behöva en powernap innan kvällens fest men det hinner jag inte nu, har datornördat för mycket. Igår stod jag och funderade på om jag skulle jag jacka eller inte, kanske skulle sträck ut näsan och kännt efter först, höll nämligen på att avlida i mina mörka tajta jeans sen. Sommarvärme + jeans var ingen bra kombo.

Imorgon blir det solning och pluggande på Astrids bakgård, på måndag tänkte jag dra in till Oxford street och shoppa. Jag har faktiskt inte handlat mycket alls, tog ju knappt med mig kläder heller och alla tycker ju redan att jag och Astrid går runt nakna så klädlös uppskattas nog inte.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0