dan före cae exam

Hallå. Nu har mina besökare flygit hem, jättemysigt har vi haft. Jag och Kristin gick på Mamma Mia musikalen igår, så himla bra. Hela publiken stod upp och dansade och klappade på slutet, det har jag inte varit med om på någon annan musikal. Sverige alltså, bäst. Imorgon har jag fyra delar av mitt exam, och sista delen på fredag, håll lite tummar? Ska inte plugga ikväll, vill ju inte störa hjärnan. Istället ska jag provpacka och äta ostbågar som Kristin hade med sig till mig! Kanske kolla lite Apprentice också. 

Update om packingen: Eh ja, jag har levt i förnekelse. Damn it! Det ska bli regnigt och kallt på lördag så jag får väl helt enkelt ta på mig så mycket kläder jag kan. Varför tog jag med mig stora vinterhalsduk? Använde den i en vecka. Mamma hade rätt...  



Inväntar bilder från K och S. 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till! Hållare alla tummar som jag har!

XO Mamma

2011-06-15 @ 08:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0