onsdag

Pratade nyss med min kära mor via skype, hon undrade om jag lagt upp något på min "hemsida" idag. Hehe, så nu kommer det. Jag tänker klaga lite. Jag kan inte förstå värför dom ska ha alla dessa mynt i det här landet, i min plånbok just nu har jag 8 olika. I Sverige har vi 3? En penny känns ju nästan lika värt som luft. Som utlänning langar man ju hellre fram en sedel också istället för att vända och läsa på varenda mynt, och så blir man lite stressad och nervös för det är kö. Ond cirkel det där.

Taget med min otroligt braiga kamera!



Mamma ville väldigt gärna se hur resten av köket ser ut



Här äter vi alltså middag, mamma. Inte vid det lilla frukostbortet då.



Trädgården.



Kommentarer
Postat av: Faderen

Ja det var en suddigt...

Är du säker på att det är mynt och inte nåt du åt till frukost?

2011-04-01 @ 14:42:26
URL: http://josefinvl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0